Saturday, October 31, 2009

GAJAH MENYUSUR

Pihak sekolah ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan dan terima kasih kepada pihak yang telah menyumbang dalam pembinaan laluan gajah menyurus ini. Semoga ALlah sahaja yang membalas di atas jasa dan pengorbanan wang yang telah disalurkan untuk manfaat guru dan pelajar Islam sekolah ini.

Pintu masuk dari laluan gajah menyusur ke surau ini masih boleh diperbaiki mutu pembinaannya agar tidak mengundang bahaya kepada pengguna samaada pelajar mahupun guru Islam terutama di waktu hujan.

1 comment:

  1. Aslmkum USTAD ZABIDI...sye bekas pelajar spm 2007 zulwafi bahaudin(http://permata99.blogspot.com),saya merupakan anak jati sungai choh,saya mempunyai tujuan yg besar iaitu untuk mengubah kampung saya sendiri Kearah Suasana ISLAM..kerana bayak perkara yg tidak sedap didengar di telinga ini tentang remaja kg ini,sebenarnya saya ingin sumbangkan tenaga dan idea untuk memberi kefahaman ISLAM kepada remaja di sungai choh,jadi SMKSC boleh menjadi salah satu platform yg penting bagi saya utk menyebarkan kefahaman ISLAM...insyaallah satu hari nanti sya akan turun SMKSC jumpa USTD...

    ReplyDelete